G’zox z bliska: dlaczego wystarcza dopiero perfekcja?

Wielu znakomitych detailerów na pytanie “dlaczego to robicie” odpowiada: “bo kochamy samochody”. To prawda, my też uwielbiamy auta. Ale różnimy się od innych firm podejściem do tego co robimy.

G’zox pochodzi z Japonii. To, co przynosimy na polski rynek to nie tylko produkty, ale przede wszystkim sposób, w jaki je stosujemy. Zdefiniował to niemal sto lat temu Konosuke Matsushita, który określił siedem zasad dobrego biznesu:

  • służyć społeczeństwu przez oferowanie najwyższej jakości usług w odpowiednich cenach,
  • być szczerym i transparentnym wobec klientów,
  • pracować wspólnie na rzecz sukcesu firmy,
  • wyciągać wnioski z każdego wysiłku i przekuwać go w naukę,
  • być skromnym i uprzejmym, szanować potrzeby innych,
  • być w zgodzie z naturą i dostosowywać się do zmieniającego się świata,
  • być wdzięcznym za wszystkie dobre wydarzenia.

Siedem zasad Matsushity to fundament, na którym japońskie firmy budują swoją działalność. Wierzymy, że w Polsce, na pierwszym europejskim rynku, na którym G’zox rozpoczął oficjalnie działalność, stosowanie tych zasad wprowadzi nowy standard na rynku usług detalingowych. Ale to tylko część reguł, którymi posługuje się G’zox – drugą z nich jest bowiem utrzymanie japońskiej tradycji mistrza i uczniów. Od wieków mistrzowie wykuwający dla samurajów ich miecze – katany i wakizashi – przyjmowali do siebie czeladników, którzy latami ćwiczyli wykonywanie pojedynczych elementów za pomocą najprostszych metod. Dopiero gdy osiągnęli perfekcję, pozwalano im korzystać z bardziej skomplikowanych narzędzi i tworzyć bardziej skomplikowane dzieła. Powód był bardzo pragmatyczny: źle wykonany miecz oznaczał dla użytkownika bardzo poważne konsekwencje. Dlatego miecznik nie mógł sobie pozwolić na najmniejszy błąd. Ta sama reguła obowiązuje w G’zox: nie ma miejsca na błąd, kiedy powierzasz nam swój samochód. I wiemy, jak jest dla Ciebie ważny, więc chcemy żeby był perfekcyjny.

To nie tylko miłość do samochodów, ale przede wszystkim japońskie spojrzenie na etykę zawodową. Nasi klienci docenią mistrzostwo naszej pracy, a my doceniamy ich zaufanie. Dzięki temu budujemy szczerą relację, która przetrwa długie lata.